تجارت

ساخت وبلاگ

دورببن مدار بسته انواع مختلفی دارد و در برند های متنوعی تولید می شود . برای آشنایی بیشتر با این برند ها ما این متن را تهیه کرده و درباره سه برند مختلف دوربین مدار بسته توضیح داده ایم . دوربین مدار بسته هایک ویژن ، دوربین داهوا و دوربین شیائومی از برند های مختلف دوربین مدار بسته هستند که در دنیا به رتبه ای بالا دست پیدا کرده کرده اند . تمایز این برند ها در قیمت و انواع آن هاست و هر برندی تمرکز خود را روی یکی از این عوامل می گذارد . یکی از برند ها قیمت پایینی دارد یکی دیگر از لحاظ کیفی منسب تر است و یکی از لحاظ کاربردی.

دوربین هایک ویژن

هایک ویژن از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته در زمینه سیستم­های امنیتی است که از سال ۲۰۰۱ فعالیت می­کند. محصولات هایک ویژن شامل انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه، دستگاه­های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره سازهای تحت شبکه و… می­باشد. تا به امروز محصولات هایک ویژن در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به فروش رسیده است. این برند در بیشتر نقاط جهان از جمله ایران دارای نمایندگی مستقیم فروش می­باشد. هایک لوک نمایندگی دوربین مدار بسته هایک ویژن در ایران است. این شرکت به واسطه تولید دوربین­های مدار بسته با قیمت مناسب و کیفیت بالا سهم گسترده­ای را در بازار بین المللی به خود اختصاص داده است و خرید دوربین هایک ویژن به دلیل قیمت مناسب آن در جهان بسیار شده است. ضمنا این برند پکیج دوربین مداربسته نیز دارد که در سایت دوربین مارکت موجود می باشد .

دوربین داهوا

امروزه با توجه به نیاز روز افزون انسان به دوربین مدار بسته شرکت های متعددی در تلاش هستند که دوربین مداربسته تولید کنند .
یکی از شرکت های تولید کننده ی دوربین مدار بسته ، شرکت داهوا می باشد . این برند جز یکی از ده برند مطرح دنیا می باشد . برند دوربین مدار بسته داهوا یکی دیگر از برند های درجه یک چین می باشد. این برند تمام شرایط مشتری و نیاز های انها را در زمینه دوربین مدار بسته از لحاظ کیفیت و هزینه بر طرف نموده و در بیشتر کشور های جهان مورد استفاده قرار میگیرد. این شرکت فعالیت خود را در سال 2002 میلادی شروع کرده است و با بکار گیری نفرات زبده توانسته است سهم بزرگی از بازار جهانی را برای خود بدست آورد . این شرکت نیز توانسته لیسانس تولید فناوری را دریافت نماید. در ایران شرکت فرا گستر وارد کننده اصلی این برند می باشد و محصولات این برند دوربین مدار بسته دارای 24 ماه گارانتی می باشد.این محصول به صورت قاچاق نیز وارد ایران می گردد و فاقد هولوگرام شرکتی می باشد. برد و لنز دوربین های داهوا سونی بوده و در سری اکو واقتصادی از لنز و برد شرکت فولهان استفاده می نماید. همچنین در بسیاری از فروشگاه ها از جمله دوربین مارکت پکیج دوربین داهوا نیز موجود میباشد.

شیائومی  یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش دوربین مدار بسته شیائومی هوشمند ، محصولات خانه هوشمند ، تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین محصول در ماه اوت ۲۰۱۱،  Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون ، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند ، به‌طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند هند و اندونزی است.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 241 تاريخ : سه شنبه 30 دی 1399 ساعت: 21:05

مراحل بررسی و تعمیر لپ تاپ، با توجه به مشکل به وجود آمده برای آن تعیین می شود. مشکلات متعددی ممکن است برای لپ تاپ شما به وجود بیاید که برای بررسی و تعمیر آن بخواهید به تعمیرگاه مراجعه کنید. در مراکز تخصصی تعمیر لپ تاپ، ابتدا باید به وضوح به تعمیرکار توضیح دهید که دقیقا چه اختلالی برای لپ تاپ شما به وجود امده و نقص در کدام قسمت آن است. سپس تعمیرکار با بررسی و تست عملکرد قطعه های که پیش بینی می شود اختلال ریشه در آن ها دارد، به عیب یابی دستگاه شما پرداخته و به تعمیر آن می پردازد.

تعمیر کامپیوتر نیز مانند تعمیر لپ تاپ نیازمند تخصص ها و مهارت های سخت افزاری و نرم افزاری منحصر به فردی است که تنها از عهده متخصصان و کارشناسان حوزه سخت افزار بر می آید. متخصصان و مهندسان سخت افزار، با گذراندن واحد های تخصصی شناخت شبکه و قطعات سخت افزاری، بر تمامی اجزاء ساختمان کامپیوتر و کارکرد های آن مسلط می شوند و مهارت تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ را کسب می نمایند.

اولین و تخصصی ترین گام در تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر، عیب یابی محصول با توجه به اختلال به وجود امده در آن است. عیب یابی سیستم یک قدمبسیار تخصصی و حساس در بحث تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر به شمار می آید؛ چراکه اگر عیب یابی محصول به درستی صورت نگیرد، فرایند درمان و تعمیر آن نیز مسیر درستی را طی نخواهد کرد، و چه بسا این تعمیر اشتباه منجر به بروز مشکلات جدیدتر در سیستم شما شود.

استراتژی تعمیر پرینتر ها بسته به نوع، برند و قطعات سخت افزاری آن با یکدیگر متفاوت است. پرینتر ها یکی از دستگاه های جانبی کامپیتر ها به شمار می آیند که در خانه  یا شرکت و ادارات برای چاپ و تکثیر مدارک مهم، مورد استفاده قرار می گیرند.

تعمیر پرینتر نیز باید به دست کارشناس مربوطه انجام شود. آگاهی از ساختمان پرینتر و اجزاء به کار رفته در آن ها، از داشن های زمینه ای مورد نیاز برای کارشناسان و متخصصان تعمیر پرینتر محسوب می شود و هرچه متخصص اشراف بیشتری به ساختمان پرینتر داشته باشد، تعمیر پرینتر و عیب یابی دستگاه برای او آسان تر و سریع تر خواهد بود.

لپ تاپ، کامپیوتر و پرینتر ها، در عصر تکنولوژی، کاربرد بسیار گسترده ای را در زندگی روزمره پیدا کرده اند، به طوری بروز مشکل و اختلال در آن ها، اختلالات عدیده ای را در زندگی روزمره به وجود آورده و در انجام بسیاری از کارها محدودیت ایجاد می کند. به خاطر همین استفاده مداوم، وقتی در استفاده از لپ تاپ و کامپیوتر به مشکلی برخورد می کنیم، دوست داریم فورا آن ار حل کنیم و دوباره از سیستم خود استفاده کنیم.

سرویس این وسایل به صورت متناوب و به دست متخصص، از به وجود آمدن مشکلات جدی در آن ها، جلوگیری کرده و در صورت ایحاد مشکل نیز، به روند تعمیر آن ها سرعت می بخشد.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 282 تاريخ : دوشنبه 29 دی 1399 ساعت: 17:09

در میان فرمت های مختلف داستان ها، قصه صوتی برای کودکان جذابیت های خاص خود را دارد. این که یک داستان از روی کتاب یا هر فرمت دیگری، به شکل صدا و صوت برای کودکان روایت شود، و کودک به جای هر شخصیت صدای خاصی را بشنود، ارتباط کودک با داستان را عمیق تر کرده و باعث می شود کودک داستان را بهتر درک کند و تمرکز حواس کودک را بالا می برد.

طبق سخنی از افلاطون، فیلسوف بزرگ یونانی، تاثیری که روایت داستان ها روی تربیت و پرورش کودک دارند، به مراتب بیشتر از تربیت های فیزیکی و جسمی است. لذا داستان گویی برای کودکان از ملزومات تربیت کودکان در سنین پایین است.

شیوه ای که قصه برای کودک روایت می شود در تاثیرگذاری آن برای کودک، نقش مهمی را ایفا می کند. شیوه قصه گویی برای کودکان، در قصه صوتی، با شیوه های قصه گویی بزرگسالان متفاوت است. شیوه ی قصه گویی برای کودکان بهتر است به صورت شمرده شده و با مکث همراه باشد، تا کودک فرصت تمرکز روی داستان و پردازش رو ی آن را داشته باشد.

امروزه که اکثریت والدین شاغل هستند و کمتر وقتی برای بازی و سرگرمی و قصه گویی برای کودک خود پیدا می کنند، قصه صوتی به عنوان کمکی برای والدین آمده است تا این خلا را برای بچه ها جبران کند.

روایت داستان های متنوع برای کودکان تاثیرات بزرگی رو شخصیت و تریبت آن ها می گذارد که در این مقاله به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

داستان گویی چه توسط والدین و چه به صورت قصه صوتی برای کودکان، منجر به بالا رفتن تمرکز حواس و به دنبال آن تحریکحس کنجکاوی در کودکان شده و مهارت های شنوایی آن ها را تقویت می کند.

روایت داستان های کودکانه برای بچه ها، دایره لغات ذهنی آن ها را بزرگتر کرده و باعث آشنا شدن کودکان با کلمات بیشتر و اصطلاحات زبان مادری خود می شود.

خواندن کتاب از کودکی تا بزرگسالی منجر به تقویت و رشد حافظه در انسان می شود. بنابراین بهتر است فرزندان خود را از همان کودکی به کتاب خواندن عادت دهید.

داستان گویی برای بچه ها باعث بالارفتن قدرت حل مسئله و بهبود در فرایند یادگیری آن ها در بزرگسالی می شود.

برخی از قصه صوتی های معروفی که تا کنون برای کودکان ضبط شده اند:

  1. قصه صوتی شازده کوچولو
  2. قصه های کلیله و دمنه صوتی
  3. قصه صوتی بز زنگوله پا
  4. قصه صوتی شنل قرمزی
  5. قصه صوتی جوجه اردک زشت
  6. قصه صوتی عمو نوروز
  7. قصه صوتی سیندرلا
  8. قصه های صوتی حسنی
  9. قصه صوتی حیوانات
  10. قصه صوتی دخترای ننه دریا

برای پیدا کردن قصه صوتی مورد علاقه کودک خود می توانید به سایت voolak مراجعه کنید. مجموعه وولک صدها قصه صوتی و تصویری در آرشیو خود دارد که با جستجو و انتخاب هر یک از آن ها، لحظات خوش و به یاد ماندنی را برای کودک خود خلق می کنید.

 

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 262 تاريخ : شنبه 27 دی 1399 ساعت: 18:06

دوربین داهوا

دوربین داهوا نیز نمونه ی دیگری از برند دوربین های مدار بسته در دنیاست که با دوربین هایک ویژن در رقابت تنگاتنگی است . این برند هم بخش زیادی از در آمد خود را صرف دانش و پیشرفت در زمینه دوربین مدار بسته کرده و توانسته خود را از برترین برند های دوربین در سطح جهان قرار دهد اما شما برای شناخت بیشتر این برند نیازمند داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با آن هستید و لازم است از انواع دوربین ها و قابلیت آن ها مطلع شوید . داهوا از لحاظ قیمت کمی متفاوت تر است و قیمت بالایی دارد  اما کیفیت این برند بسیار بالاست . اما ایراد دیگری بر این برند وارد است و آن هم نبود همه محصولات این برند در کشور های مختلف است . دوربین داهوا هم مثل دوربین هایک ویژن دارای قابلیت تشخیص پلاک و تشخیص چهره است . همچنین دوربین داهوا می تواند تردد افراد را کنترل و چک کند . به طور کلی دوربین های مدار بسته در هر برندی که در حال رقابت هستند، تکنولوژی های شبیه به هم با کمی تفاوت دارند و بعضی ویژگی ها در برند های متفاوت ، برابر است .

داهوا عرضه کننده چه محصولاتی می‌باشد؟

dahua به طور تخصصی در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های ذخیره ساز فعالیت می‌کند. محصولات تولید شده توسط داهوا عبارتند از:

· دوربین مداربسته HDCVI

· دوربین مداربسته تحت شبکه IP

· دوربین‌های گردان PTZ

· دوربین‌های حرارتی

· دستگاه NVR

· دستگاه XVR

· اکسس کنترل – سیستم‌های کنترل دسترسی

· سیستم‌های هشداردهنده

مزایای داهوا

  • داهوا نسبت به سایر برندهای موجود در بازار تنوع بالاتری دارد، در هر پروژه متناسب با نیاز می توان محصول مورد نظر را در بین محصولات داهوا خریداری کرد.
  • داهوا دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایر برند های دوربین مدار بسته هست.
  • داهوا حداکثر کیفیت را با مناسبترین قیمت ارائه می کند.
  • داهوا بطور مداوم تکنولوژی های جدیدتر و نوآوری های منحصر به فردی را به محصولات خود اضافه می کند.
  • داهوا گارانتی و خدمات پس از فروش قوی تری دارد.

برای داشتن اطلاعات بیشتر به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 242 تاريخ : شنبه 27 دی 1399 ساعت: 15:57

آشنایی با برند فوسکم

برند Foscam یکی از معتبرترین و برترین برند های دوربین مداربسته می باشد که در حال حاضر در بیش از 70 کشور دنیا حضور دارد و پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در سایت آمازون است. پکیج دوربین مدار بسته فوسکم از سری پکیج دوربین مداربسته بیسیم میباشد که دارای 4 عدد دوربین بیسیم با کیفیت فول اچدی و یک عدد دستگاه NVR فوسکم 4 کانال میباشد. پکیج بیسیم دوربین فوسکم دارای قابلیت ریپیتر جهت برد بیشتر انتقال تصویر از دوربین به NVR میباشد . دوربین foscam همچنین دارای دید در شب 40 متری با استفاده ازمادون قرمز میباشد .

 

برند دوربین مداربسته لانگسی

برند مطرح دوربین لانگسی می باشد. که محصول درجه یک چین بوده واز سال 2017 وارد ایران شده است این برند در دوربین های خود از برد و لنز سونی استفاده می نماید. گارانتی این محصول 18 می باشد. دوربین های این محصول دارای کیفیت و وضوح تصویربالا و قیمت های مناسب می باشد.

برند دوربین شیائومی

کمپانی دوربین شیائومی در سال ۲۰۱۰ در کشور چین تاسیس شده است. این شرکت در زمینه فناوری و ساخت انواع گوشی های هوشمند پیشرفت زیادی داشته، همچنین در بخش تولید وسایل امنیتی و نظارتی در دنیا نقش داشته است.

دوربین شیائومی مناسب برای شرایط زیر:

. ارسال تصاویر و اطلاعات با کیفیت و مشاهده در چند حالت

. در صورت قطع شدن اینترنت اطلاع رسانی کند

. قابلیت دید در شب داشته باشد

. فضای ذخیره سازی کافی داشته باشد

. بتواند ردیابی حرکت و تشخیص هدف مورد نظر را انجام دهد

. سیستم آن در مقابل رطوبت  مختل نشود یعنی ضد آب باشد

. به صورت آنلاین بتواند پیام هشدار به گیرنده بفرستد

. امکان ضبط صدا و مکالمه ازراه دور داشته باشد

. بیسیم باشد تا نیازی به سیم کشی نباشد

. سیار باشد تا بتوان آن را در هر مکانی راه اندازی کرد

 

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 245 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 19:14

دوری از فضای جازی و قطع شدن اتصال به اینترنت، یکی از مشکلات غیر قابل تحمل در عصر حاضر است. به محض آن که اینترنتمان دجار مشکل می شود، باید به تعمیر مودم بپردازیم تا مشکل آن برطرف شده و دوباره ما را به دنیای اطراف، اتصال دهند.

مودم ها دستگاه های واسط اتصال ما به اینترنت هستند که این روز ها در همه خانه وجود دارند؛ در واقع مودم این روز ها به یکی از وسایل مهم و ضروری هر خانه تبدیل شده است.

برای آن که بدانید مودم شما کار می کند یا نه، باید به چراغ های روی مودم دقت کنید. سبز بودن چراغ اینترنت مودم نشان از سالم بودن مودم و اتصال به اینترنت دارد. در صورتی که این چراغ، خاموش است یا به رنگ قرمز (هشدار)، در آمده است، یعنی اختلالی در اتصال به اینترنت دارید ه برای فهمیدناین اختلال و تعمیر مودم، باید به تعمیرگاه مراجعه کنید.

متخصصان تعمیر مودم در مراکز تخصصی، با عیب یابی مودم، ابتدا مشکل پیش آمده برای مودم را فهمیده و سپس به تعمیر آن می پردازند. گاها برخی قطعات در مودم دچار آسیب می شوند، اگر این آسیب ها سطحی باشند، با تست و تعمیر قطعه مودم تعمیر می شود؛ اما گاهی ممکن است مشکلی که برای مودم پیش می آید، عمیق تر باشد و برای بهبود قطعه نیاز باشد تا قطعه ای تعویض شود و قطعه ای نو و اورجینال روی ساختمان مودم سوار شود، که در این صورت نیز مودم با تعویض قطعه قابل استفاده می شود، فقط هزینه قطعه ی جدید نیز به هزینه تعمیر مودم، افزوده می شود.

تعمیر پرینتر و اسکنر نیز مانند دیگر دستگاه های جانبی کامپیوتر به تخصص ها و مهارت های متعددی نیازمند است. در تعمیر پرینتر و اسکنر توسط متخصص رعایت چند نکته الزامی است که در زیر به اختصار به برخی از آنها می پردازیم:

تعمیر پرینتر واسکنر خود را به دست متخصصی بسپارید که از قطعات اصلی و اورجینال تعمیر، برای دستگاه شما استفاده می کند. استفاده از قطعات تقلبی و فیک در طولانی مدت به دستگاه شما آسیب ئارد کرده و عمر مفید و راندمان کارکرد دستگاه شما را پایین می آورد.

ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیر پرینتر و اسکنر، یکی دیگر از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشت. توجه داشته باشید تعمیر کار و متخصص تعمیر پرینتر شما از ابزار خوب و حرفه ای استفاده کند تا پرینتر شما در حین تعمیر، آسیب نبیند.

سعی کنید پرینتر خود را هر چند وقت یکبار، به دست متخصص سرویس کنید. با این کار شما از بروز اختلالات جدی و عمیق برای دستگاه خود جلوگیری کرده اید. سرویس پرینتر و اسکنر در دوره های زمانی متناوب، مثلا هر دوسال یک بار، عمر مفید دستگاه شما را بالاتر برده و منجر به بهبود عملکرد پینتر برای شما می شود.

دیجی بان آماده ارئه خدمات متعدد به شما در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری متعدد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت Digibaan.ir مراجعه کنید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 293 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 18:46

در صورتی که برای موبایلتان مشکلی پیش بیاید، باید به تعمیر موبایل بپردازید. بهتر است تعمیر موبایل خود را به دست کارشناسان و متخصصان مجرب و حرفه ای انجام دهید. متخصصصان با بهره گیری از دانش روز و گذراندن دوره های تخصصی مختلف در زمینه شناخت و تسلط بر بخش های نرم افزاری و سخت افزاری گوشی، ابتدا اختلال پیش آمده در ساختمان گوشی را بررسی کرده و سپس به تعمیر موبایل شما می پردازند.

تعمیر موبایل در هنگام ایجاد مشکل برای ما مهم است؛ چرا که ساعت های زیادی را در طول روز به کار با تلفن همراه خود می پردازیم و برای اموری مانند تماس، پیام، اتصال به اینترنت و ارتباط با فضای مجازی نیازمند استفاده از موبایل خود هستیم.

گاهی مشکلی که برای موبایلتان پیش می آید، سطحی است و به دست خودتان و با خواندن چند مقاله در وبسایت های حوزه شبکه و فناوری، قابل برطرف شدن است؛ اما گاهی نیز اختلال موبایل شما از حد سطحی فراتر رفته و عمیق شده و قطعه یا بخش های مهم و سخت افزاری موبایل دچار اختلال شده است؛ که در این صورت توصیه می شود حتما تعمیر موبایل را به متخصص بسپارید.

عمیق ترین و پیچیده ترین مشکلی که ممکن است برای موبایل ها به وجود بیاید، سوختن قطعات سخت افزاری موبایل است. در صورت بروز این مشکل، گوشی موبایل شما نیاز به تعویض قطعه خواهد داشت. بهتر است در فرایند تعویض قطعه، از قطعات اورجینال و اصل کمپانی سازنده موبایل، استفاده شود؛ چراکه استفاده از قطعات فیک برای تعمیر موبایل، گوشی را در کوتاه مدت تعمیر کرده و بعد از مدتی ممکن است باعث بروز مشکلات جدیدتر و جدی تری در ساختمان گوشی شود.

در میان مدل های مختلف گوشی های همراه، آیفون ها از حساسیت های بیشتری برخوردارند. به میزان حساسیتی که ساختمان گوشی های آیفون دارد، تعمیر آیفون نیز از پیچیدگی های خاصی برخوردار است که تنها متخصصان و تعمیرکاران گوشی های آیفون که با سیستم عامل ios، آشنایی کافی دارند، قادر به تعمیر آن هستند.

گوشی های آیفون دارای مخاطبان بسیار زیادی در سطح جهان هستند. گوشی های برند اپل، اگرچه از لحاظ سخت افزاری و امکانات تکنولوژیک، در جهان یکه تازی می کنند اما استفاده از آن ها دارای پیچیدگی ها و محدودیت های زیادی نیز می باشد که گاها آیفون داران را نیازمند مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر آیفون می کند.

تعمیر آیفون و دانستن مشکلات رایج آیفون ها، توسط متخصصان و کارشناسان سیستم عامل ios، سیستم عامل مخصوص گوشی های کمپانی اپل، امکان پذیر است. کسانی که در این حوزه دانش کافی ندارند، با دست بردن به فرایند تعمیر آیفون ممکن است اختلال را عمیق تر کرده و یا حتی تعمیر آیفون را غیرممکن سازند.

دیجی بان دارای کارشناسان حرفه ای در حوزه سخت افزار و نرم افزار است که با مراجعه به سایت آن می توانید در خواست برقراری ارتباط با کارشناسان را پر کرده و از خدمات آن استفاده نمایید.

 

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 18:14

سلیقه کودک در گوش دادن به قصه صوتی کودکانه نقش مهمی را ایفا می کند. قصه ها با مضامین مختلف، تاثیرات متفاوتی روی کودکان می گذارند. شرایط روایت یا گوش دادن به قصه صوتی کودکانه، متفاوت است و باید برای محیا شدن کودک برای شنیدن داستان، این شرایط را به خوبی شناخت.

اولین نکته در قصه صوتی کودکانه، آن است که مخاطب را به خوبی بشناسید. شناخت کافی از روحیات کودک و دانستن آن که کودک به شنیدن چه محتوایی علاقه دارد، نکته ای سیار مهم است که در انتخاب قصه صوتی کودکانه باید به آن توجه داشت.

در انتخاب قصه صوتی کودکانه، خوب است توجه داشته باشید که داستانی را انتخاب کنید که در روایت آن از کلمات متنوع استفاده شود که گنجینه لغات ذهنی کودک را ارتقاء دهد و در عین حال از فهم و درک کودک خارج نباشد.

زمان بندی در روایت داستان برای کودک اهمیت بسیار بالایی دارد. زمان روایت قصه صوتی کودکانه، باید به در حدی باشد که از حوصله کودک خارج نشود. زمان های طولانی برای روایت داستان برای کودک باعث می شود تا بعد از گذشتن از تایم مغزی کودک، حواس او از محتوای داستان پرت شود و روی ادامه داستان، تمرکز کافی نداشته باشد. این زمانبندی در ابتدای روایت داستان برای کودک، کمتر است و به تدریج و با عادت کودک به شنیدن داستان، می تواند بیشتر شود. در کل سعی کنید زمانی که کودک از شنیدن ادامه قصه صوتی کودکانه، خسته شد؛ داستان را متوقف کرده و ادامه روایت را به زمانی دیگر موکول کنید.

هم چنین ساعتی که برای روایت داستان برای کودک انتخاب می کنید، در تمرکز حواس کودک روی داستان تاثیر دارد. معمولا کودکان در ساعات روز دوست دارند به بازی و سرگرمی بپردازد و ساعات پایانی شب و قبل از خواب را به شنیدن داستان بگذرانند. بهتر است برای علاقمند شدن کودک به شنیدن قصه کودکانه صوتی، مطابق با میل او ساعت شنیدن داستان را انتخاب کنید.

کودکانی که به خواندن یا شنیدن کتاب های ترسناک با مضامین هیجانی علاقه دارند، دارای روحیه تخیل قوی و هیجان طلب هستند.

اگر کودک شما مایل به شنیدن قصه صوتی کودکانه تخیلی است که نزدیکی زیادی با واقعیت ندارند، کنجکاوی و هوش هیجانی جزو خصوصیت های آن است. البته این علاقه به شنیدن قصه های غیرواقعی، هم جنبه مثبت دارد و هم جنبه منفی؛ به این ترتیب که اگر کودک را برای نزدیک شدن به واقعیت و دنیای پیرامون خود آماده کند، تاثیر مثبت روی آن گذاشته و اگر روحیه ی واقعیت گریزی را در کودکان پرورش دهد، تاثیر سوء خواهد داشت.

کودکانی که بیشتر به شنیدن داستان های عاطفی و احساسی علاقمندند، دارای روحیه عاطفی و احساسی بیشتری بوده و درک بیشتری از احساسات دیگران دارند.

برای روایت داستان های دارای شخصیت قهرمانانه برای کودکان، به دلیل نزدیکی فرهنگی و آداب و رسوم، بهتر است از داستان های تاریخی - ملی برای کودکان استفاده شود. این کار باعث آشنا شدن کودکان با فرهگ های بومی کشور خود شده و اطلاعات تاریخی آن ها را بالا می برد.

برای شنیدن قصه های کودکانه جذاب و متنوع برای کودکان خود می توانید به سایت voolak.com مراجعه نمایید.

 

 

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 228 تاريخ : چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 17:57

خودرو وسیله ای است که همیشه مورد سرقت قرار می گیرد و برای محافظت از آن سیستم هایی تولید شده تا کار شما را آسان تر کند . دوربین خودرو و ردیاب خودرو از جمله این سیتم ها هستند که در سرتاسر دنیا وجود دارند .

ویژگی دوربین ماشین

· در ابعاد مختلف و اشکال مختلف برای کاربردهای گوناگون وجود دارد.

· گاهی دارای مانیتور است گاهی هم روی صفحه گوشی یا لپتاپ کار می‌کند.

· دارای کیفیت تصویر های مختلف است.

· قابلیت اتصال به برق ماشین را دارد.

· دارای کارت حافظه برای ذخیره اطلاعات است.

· با کیفیت تصاویر مختلف تولید می شود.

· محل نصب دوربین ماشین معمولا کنار آینه یا روی شیشه ماشین است.

· از آنجایی که خودرو در حال حرکت است و از دست انداز و موانع خیابان عبور می کند، دوربین های خودرو حرکت ماشین را کنترل می کنند.

· عموما دوربین خودرو دارای جی پی اس است.

· برای اطلاع از موقعیت مکانی و ارسال اطلاعات نیاز به اینترنت دارند پس اتصال به وای فای از دیگر قابلیت های این دوربین است.

ردیاب خودرو

ردیاب ماشین یا همان جی پی اس خودرو یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات اتومبیل جهت امنیت و ممانعت از سرقت خودرو محسوب می‌شود و تضمینی برای امنیت خودرو است. به همین دلیل باید در خرید آن توجه و وسواس خاصی داشته باشید. برای خرید ردیاب خودرو در مرحله اول باید حتما آن را از شرکت معتبر خریداری نمایید؛ زیرا به طور مداوم نیاز به پشتیبانی داشته و اشتراک سرورهای اطلاع رسانی آن هر ساله باید تمدید شود. ردیاب خودروی شما حتما باید دارای گارانتی باشد. با توجه به امکاناتی که روی ردیاب خودرو نصب می‌شود و نوع کیفیت و برند آن، قیمت آن تعیین می‌گردد.

از جمله ویژگی‌های ردیاب ماشین شرکت جی پی اس خودرو می‌توان به، ارائه آدرس پستی، قابلیت تعریف سرعت مجاز در اتوموبیل، ارائه تاریخچه برای مسیرهای پیموده شده، قابلیت تماس اضطراری، مشخص کردن محدوده مکانی، قابلیت شنود، قابلیت خاموش کردن اضطراری حتی با ارسال پیامک، اطلاع رسانی جهت باز بودن درب خودرو و تعیین سرعت خودرو می‌باشد. ردیاب خودرو دارای انواع ردیاب آهنربایی، ردیاب دیاگ، ردیاب فندکی، ردیاب کامیونت و ردیاب‌های کابل شارژ می‌باشد. که بعضی از آن‌ها به صورت ردیاب مخفی نیز کارآیی دارند. ردیاب دیاگ ساده‌ترین ردیاب ماشین محسوب می‌گردد و قیمت آن نسبت به سایر ردیاب‌ها بسیار ارزان‌تر است. اما دارای کارایی و دقت بالایی است . این ردیاب بر روی سوکت دیاگ برق ماشین به آسانی نصب می‌گردد.

برای خرید این دوربین و ردیاب ماشینم یتوانید به سایت doorbinmarket مراجعه فرمایید .

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 221 تاريخ : دوشنبه 22 دی 1399 ساعت: 17:55

با توجه به گسترده شدن کاربرد کامپیوتر و لپ تاپ در عصر حاضر، آشنا شدن با برخی مشکلات رایج این وسایل، می تواند در استفاده درست از آن ها، تاثیرگذار باشد. در صورت ایجاد مشکل، بهتر است تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر را به دست کارشناس و متخصص تعمیر آن ها بسپارید؛ زیرا تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ به دست غیرحرفه ای ها و کارنابلدان، می تواند آسیب های جدی و جبران ناپذیری را برای شما ایجاد کند تاجایی که تعمیر دستگاه شما را غیر ممکن سازد.

در عصر حاضر، اکثرا با لپ تاپ یا کامپیوتر های رومیزی سر و کار دارند. به طور کلی لپ تاپ نسبت به کامپیوتر ثابت و رومیزی مقاومت کمتری داشته و در معرض آسیب های بیشتری قرار دارند. برای فهمیدن منشا مشکل لپ تاپ یا کامپیوتر، باید به متخصص تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ مراجعه کرد. حل مشکل لپ تاپ و کامپیوتر به نوع برند و قطعات و تجهیزات آن بستگی دارد. گاهی مشکلی که برای لپ تاپ یا کامپیوتر شما پیش می آید، جزئی است و با یک سرچ در گوگل، به دست خودتان حل می شود؛ اما برای رفع مشکلات بزرگ تر و جدی تر، باید به متخصصان و مهندسان سخت افزار مراجعه کرد.

برخی از مشکلات رایجی که ممکن است برای لپ تاپ و کامپیوتر شما هم اتفاق بیفتد:

یک از رایج ترین مشکلاتی که برای لپ تاپ و کامپیوتر پیش می آید، مشکلات سخت افزاری متعدد است. اختلالات متعددی منجر به به وجود امدن این مسکلات سخت افزاری می شوند؛ برای مثال وجود اختلال در رم و کارت گرافیک، منجربه ایجاد مشکل در بخش های سخت افزاری لپ تاپ یا کامپیوتر می شود، که برای برطرف نمودن آن ها باید به تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر به دست متخصصان پرداخت.

گرم شدن بیش از حد دستگاه در حین کار با آن، یکی دیگر از مشکلات رایج لپ تاپ و کامپیوتر است. نبود سیستم تهویه مناسب در ساختمان دستگاه، باز بودن و کارکردن چند برنامه به طور همزمان در سیستم و یا نصب برنامه های سنگین گرافیکی روی سیستم از دلایل این اختلال در سیستم شما می باشد. برای فهمیدن علت این مشکل و سرویس و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ، دستگاه خود را به یک متخصص نشان دهید.

پرینتر ها یکی از وسایل و تجهیزات جانبی لپ تاپ و کامپیوتر ها هستند که برای چاپ و تکثیر مدارک و سند های مورد نیاز از آن ها استفاده می شود. تعمیرات پرینتر نیز نیازمند دانش ها و تخصص های منحصر به فرد سخت افزاری و نرم افزاری است که تنها متخصصان تعمیرات پرینتر از آن ها آگاهی داشته و می توانند به تعمیر پرینتر شما بپردازندو پرینتر ها ساختمانی پیچیده دارند که متخصصان تعمیرات پرینتر، تمامی قطعات و تجهیزات سخت افزای و نرم افزاری به کار رفته در آن ها را می شناسند و در صورت بروز مشکل، قادر به تعمیر و رفع آن خواهند بود. از آن جایی که عیب یابی، مهم ترین مرحله تعمیر هر دستگاهی است، متخصص تعمیرات پرینتر هرچه بیشتر قطعات پرینتر را بشناسد و برعملکرد آن ها تسلط داشته باشد، راحت تر دستگاه را عیب یابی کرده و آن را تعمیر می کند.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 260 تاريخ : يکشنبه 21 دی 1399 ساعت: 17:02

هایک ویژن

از دلایل پیشرفت کمپانی هایک ویژن ، کیفیت هر چه بهتر محصولاتش می باشد . هایک ویژن هر ساله سعی کرده تا در روند بهبود و کیفیت محصولاتش و همچنین تنوع زیادی که به محصولاتشان داده است قدم بزرگی بردارد ، به طوری که در حال حاضر به جرات می توان گفت کمپانی دوربین هایک ویژن بهترین محصولات سیستم های مدار بسته را در جهان تولید می کند . کیفیت بالا و تنوع زیاد محصولات هایک ویژن باعث محبوبیت هر چه بیشتر این برند در بین مردم جهان شده است .

مزایای هایک ویژن

  • وضوح بالا: تا تاریخ (۲۰۱۹) دوربینهای تحت شبکه IP تا ۳۰MP مگاپیکسل وجود دارد
  • با استفاده از کابل های کمتر: یک کابل شبکه کافی است
  • سیستم مستقل: دسترسی مستقیم به دوربین
  • امنیت بهتر: دوربین تحت شبکه IP می تواند از داده های رمز شده استفاده کند
  • تجزیه و تحلیل ویدیو : دوربین های هوشمند هستند
  • چند منظوره: امکان استفاده از سیستم های مختلف نظارتی در آن واحد
  • سهولت انتقال: آپلود ویدیوها بر روی شبکه داده
  • افزونگی: همزمان ضبط بر روی دستگاه ان وی آر NVR و کارت های حافظه اسدی کارت SD Card
  • نظارت: امکان نظارت بر وضعیت دستگاه ها وجود دارد

هایلوک

دوربین هایلوک به عنوان بزرگترین تولیدکننده امنیتی در جهان، پیشگام در انقلابهای صنعت نظارت تصویری در زمینه دیجیتال سازی، شبکه سازی و هوش بوده است. براساس گزارش IHS، هایک ویژن را به عنوان بزرگترین تامین کننده تجهیزات نظارت تصویری و دوربین مداربسته در جهان در شش سال متوالی (۲۰۱۱-۲۰۱۶) به ثبت رسانده است. جایگاه شماره یک بازار را در تقریباً تمام کالاهای تجهیزات شخصی، از جمله دوربین های شبکه، دوربین های آنالوگ و HD CCTV، DVR / NVR ها و رمزگذار های ویدئویی.

مزایای هایلوک

  • کیفیت تصویر مناسب
  • استفاده آسان
  • قابل گسترش
  • نصب ساده
  • زاویه دید باز
  • IP 66، IP 67
  • مشاهده تصاویر ضبط شده روی موبایل
  • انتقال تصویر رایگان مادام العمر
  • ساپورت کردن دوربین های TVI، AHD، ANALOG
  • Darkfighter
  • Onvif

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 204 تاريخ : يکشنبه 21 دی 1399 ساعت: 16:33

دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن از برند های معتبر دوربین مدار بسته در دنیا است که در حال حاضر بهترین رتبه را در جهان دارد و با کیفیت ترین دوربین ها با قیمت مناسب در سراسر دنیا عرضه می کند و در کشور های مختلف نمایندگی های زیادی دارد . دوربین هایک ویژن با قابلیت ها و تکنولوژی های متنوع توانسته در عرصه های مختلف و پروژه های بزرگ اعتبار خود را به دنیا ثابت کند . اگر بخواهیم از پیشرفت های دوربین هایک ویژن در سال های اخیر صحبت کنیم ، می توانیم به تکنولوژی exir اشاره کنیم که هایک ویژن آن راه جایگزین ir کرده تا کاستی ها و مشکلاتی که دوربین دید در شب داشت توسط exir حل شود . تکنولوژی پلاک خوان hikvision نیز یکی از کار آمدترین محصولات این برند است و در بسیاری مواقع برای رانندگانی که تخلف می کنند یا سارقانی که از جلوی دوربین تردد کنند کاربرد دارد   ؛ این دوربین کمک بزرگی به پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است .

نصب دوربین مدار بسته

مراحل:

۱. کابل کشی: برای جلوگیری از صدمه دیدن دوربین یا دستگاه ها بهتر است این کار با دقت بیشتری انجام شود البته امروزه دوربین هایی بدون نیاز به کابل تولید می شوند.

۲. تعیین نقطه نصب: مهم ترین نقاط، نقاطی هستند که سارقین ابتدا از آنجا ورود می کنند یا به سراغ آن می روند و نیاز است امنیت بالاتری داشته باشد که در ذیل  به آن نقاط اشاره کرده ایم.

۳. نصب دوربین در محل مورد نظرنصب دوربین بهتر است برعهده متخصص نصب باشد تا در آن اختلالی ایجاد نشود.

۴. اتصال کابل به دستگاه هاهمه دوربین ها از طریق کابل RG ۵۹ به دستگاه ها متصل می شوند

۵. مشاهده تصویر در مانیتور یا  گوشی تلفن همراهبرای مشاهده تصویر هم می توان از طریق کابل متصل به مانیتور آن ها را مشاهده کرد و هم می توان از طریق اینترنت از راه دور تصاویر را مشاهده کرد.

اگر موقعیت شما، حساسیت زیادی دارد بهتر است در نصب از مشاوران و متخصصان نصب دوربین مارکت، کمک بگیرید تا تعداد دقیق، محل نصب و نقاط نیازمند دوربین مدار بسته را برای شما بررسی و شناسایی کنند.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 214 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 20:25

دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن از برند های معتبر دوربین مدار بسته در دنیا است که در حال حاضر بهترین رتبه را در جهان دارد و با کیفیت ترین دوربین ها با قیمت مناسب در سراسر دنیا عرضه می کند و در کشور های مختلف نمایندگی های زیادی دارد . دوربین هایک ویژن با قابلیت ها و تکنولوژی های متنوع توانسته در عرصه های مختلف و پروژه های بزرگ اعتبار خود را به دنیا ثابت کند . اگر بخواهیم از پیشرفت های دوربین هایک ویژن در سال های اخیر صحبت کنیم ، می توانیم به تکنولوژی exir اشاره کنیم که هایک ویژن آن راه جایگزین ir کرده تا کاستی ها و مشکلاتی که دوربین دید در شب داشت توسط exir حل شود . تکنولوژی پلاک خوان hikvision نیز یکی از کار آمدترین محصولات این برند است و در بسیاری مواقع برای رانندگانی که تخلف می کنند یا سارقانی که از جلوی دوربین تردد کنند کاربرد دارد   ؛ این دوربین کمک بزرگی به پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است .

نصب دوربین مدار بسته

مراحل:

۱. کابل کشی: برای جلوگیری از صدمه دیدن دوربین یا دستگاه ها بهتر است این کار با دقت بیشتری انجام شود البته امروزه دوربین هایی بدون نیاز به کابل تولید می شوند.

۲. تعیین نقطه نصب: مهم ترین نقاط، نقاطی هستند که سارقین ابتدا از آنجا ورود می کنند یا به سراغ آن می روند و نیاز است امنیت بالاتری داشته باشد که در ذیل  به آن نقاط اشاره کرده ایم.

۳. نصب دوربین در محل مورد نظرنصب دوربین بهتر است برعهده متخصص نصب باشد تا در آن اختلالی ایجاد نشود.

۴. اتصال کابل به دستگاه هاهمه دوربین ها از طریق کابل RG ۵۹ به دستگاه ها متصل می شوند

۵. مشاهده تصویر در مانیتور یا  گوشی تلفن همراهبرای مشاهده تصویر هم می توان از طریق کابل متصل به مانیتور آن ها را مشاهده کرد و هم می توان از طریق اینترنت از راه دور تصاویر را مشاهده کرد.

اگر موقعیت شما، حساسیت زیادی دارد بهتر است در نصب از مشاوران و متخصصان نصب دوربین مارکت، کمک بگیرید تا تعداد دقیق، محل نصب و نقاط نیازمند دوربین مدار بسته را برای شما بررسی و شناسایی کنند.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 200 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 20:25

راهنمای خرید دزدگیر اماکن تلفن کننده شهری :

این نوع از دزدگیر نیاز به اتصال به خط تلفن منزل یا محل کار شما را دارد . پس اولین گزینه سیم کشی تلفن از پریز تا دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن می باشد . یک ایراد دیگر این نوع دزدگیر اماکن این است . که اگر تلفن منزل یا محل کار شما قطع شود . یا سارقان سیم تلفن را که به دستگاه مر کزی دزدگیر اماکن متصل است . قطع کنند دزدگیر امکان تماس و اطلاع رسانی به شما را ندارد . در آن زمان فقط آژیر خطر به صدا در می آید . در تمامی انواع دزدگیر اماکن دستگاه مرکزی دارای باتری داخلی است . که باعث می شود .در زمان قطع برق دزدگیر اماکن غیر فعال نشود . و به کار خود ادامه دهد . اگر دزدگیر اماکن شما از نوع سیمی باشد . برق تمامی چشمی ها و سنسور ها از طریق باتری داخلی دستگاه تامین می شود . این نوع از دزدگیر مغازه به دلیل ارزان قیمت بودن به نسبت دیگر دزدگیر اماکن های موجود در بازار مورد استقبال بسیاری از کاربران می باشد .در تمامی انواع دزدگیر اماکن دستگاه مرکزی دارای باتری داخلی است . که باعث می شود . در زمان قطع برق دزدگیر اماکن غیر فعال نشود . و به کار خود ادامه دهد . اگر دزدگیر اماکن شما از نوع سیمی باشد . برق تمامی چشمی ها و سنسور ها از طریق باتری داخلی دستگاه تامین می شود . این نوع از دزدگیر اماکن به دلیل ارزان قیمت بودن به نسبت دیگر دزدگیر اماکن های موجود در بازار مورد استقبال بسیاری از کاربران می باشد .

خرید ردیاب بهترین راه مقابله با تمام نگرانی های شماست

چه لزومی به استفاد و خرید یک ردیاب وجود دارد؟ در زندگی تمام انسان ها دارایی ارزشمندی وجود دارد که همیشه بابت آن نگرانی و دغدغه داریم. این دارایی می تواند وسایل مختلفی مثل اتومبیل، موتور سیکلت و حتی دارایی های ارزشمندی مانند طلا و جواهرات باشد. مهم تر از همه این وسایل سلامت جانی افراد اهمیت بسیار زیادی دارد

  • با خرید ردیاب خودرو دیگر دغدغه ای ندارید
  • امکانات ردیاب ماشین، کنترل کامل بر امنیت دارایی 
  • ردیاب خودرو، جایگزینی مناسب برای دزدگیرهای هوشمند

دوربین مداربسته خودرو در شکل ها و اندازه های مختلف

با اینکه شکل و اندازه دوربین خودرو نقش بزرگی در انتخاب آن ایفا میکنه ولی همه چیز نیست.اگر یک دوربین ماشین خیلی کوچک باشد یعنی اینکه تعداد امکانات آن محدود می باشد.اگر واقعا یک دوربین خودرو کوچک بخواهید باید از داشتن یک سری امکانات نظیر صفحه نمایش ، GPS و … چسم پوشی کنید.

پشت آینه ای ( گوه ای)

دارای پایه چسب نواری مخصوص می باشند که به بالاترین نقطه شیشه خودرو و معمولا پشت آینه خودرو نصب می شوند.برخی از مدل ها ممکن است دارای صفحه نمایش نیز باشند.

استوانه ای

دوربین های خودروی کوچک معمولا به شکل استوانه ای ساخته می شوند.این مدل دوربین های خودرو اکثرا صفحه نمایش ندارند و تنظیمات مورد نیاز از طریق نرم افزار موبایل آن انجام می گیرد.این دوربین های ثبت وقایع خودرو از نامحسوس ترین شکل های دوربین خودرو حساب می شوند که جلب توجه کمتری نسبت به دیگر اشکال دوربین های خودرو دارند.

پایه دار (آویزان)

این نوع از دوربین های خودرو دارای پایه معمولا ساکشنی می باشند که دوربین خودرو بر روی پایه که به شیشه خودرو چسبانده شده نصب می شود.این دوربین ها جای بیشتری نسبت به مدل های قبلی اشغال می کنند ولی امکان برداشتن و نصب آن در هر زمانی به سرعت و آسانی مذیت این مدل ها حساب می شوند.

آینه ای

به شکل آینه خودرو می باشند و بر روی آینه اصلی نصب می شوند.دارای صفحه نمایش مخفی بر روی خود می باشند و ممکن است یک دوربین اضافه نیز داشته باشند.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 227 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 18:34

در میان خدمات تعمیرات متعددی که از سوی مراکز تعمیر سخت افزار ارائه می شود، خدمات تعمیرات در محل از محبوبیت های ویژه ای برخوردار است که در این مقاله می خواهیم بیشتر به آن بپردازیم.

تعمیرات موبایل در محل در حضور مشتری و محل مورد نظر او اتفاق می افتد. اگر اختلال به وجود آمده برای گوشی خیلی عمیق نباشد، تمامی مراحل تعمیرات موبایل در محل اتفاق می افتد. در این روش تعمیر کار با به همراه داشتن ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیر موبایل، به عیب یابی تخصصی موبایل پرداخته و سعی در تعمیر آن خواهد داشت. موبایل ها یکی از وسایل پرکاربرد در حوزه فناوری اطلاعات است که همه روزه همه ما از آن استفاده می کنیم. به خاطر همین استفاده زیاد از گوشی ها، اختلال در آن ها، باعث ایجاد سر در گمی در صاحبان آن ها می شود به طوری که دوست دارند زودتر آن را تعمیر کنند و دوباره موبایلشان را به دست گیرند.

تعمیرات آیفون در محل برای آیفون داران محبوبیت بسیر بالایی دارد. با توجه به آنکه گوشی های آیفون، از ارزش اقتصادی بالایی برخوردارند؛ گاها دارندگان آیفون، از سپردن گوشی های خود به تعمیرگاه امتناع می کنند. در این صورت، این عزیزان می توانند از خدات تعمیرات آیفون در محل استفاده کنند. بدین صورت که تعمیرکار با مراجعه به آدرسی که مشتری برای  او فرستاده است، مراجعه می کند و به عیب یابی گوشی آیفون می پردازد. تعمیرکار پس از عیب یابی تخصصی آیفون و فهمیدن ریشه اختلال به وجود آمده، درباره استراتژی تعمیر آیفون تصمیمگیری می کند. و اگر تجهیزات کافی را به همراه داشته باشد، همان جا به تعمیرات آیفون می چردازد.

یکی دیگر از ابزار هایی که به صورت مداوم در عرصه سخت افزار و نرم افزار از آن استفاده می شود، پرینتر ها هستند. تعمیر پرینتر نیز نیازمند تخصص های ویژه ای است که تنها از متخصصان تعمیرات سخت افزار بر می آید. تعمیر پرینتر نیز شیوه های مختلفی دارد که در میان آن ها تعمیر پرینتر در محل، طرفداران بیشتری دارد. چراکه حمل و نقل پرینتر و لوازم جانبی آن تا تعمیرگاه سختی های مخصوص خود را دارد و مشتریان ترجیه می دهند تعمیرکار را به محل خانه یا شرکت بیاورند تا این که بخواهند خود به تعمیرگاه مراجعه کنند. سنگینی پرینتر و زیاد بودن لوازم جانبی آن از مشکلات مراجعه به تعمیرگاه برای تعمیر پرینتر است.

یکی دیگر از اقداماتی که برای جلوگیری از آسیب دیدن به ساختار ابزار آلات می توان انجام داد، سرویس متناوب این دستگاه ها است. سرویس وسایلی نظیر موبایل، کامپیوتر و پرینتر در دوره های زمانی مشخص و متناوب، به سلامت محصول کمک بزرگی کرده و عمر مفید آن را افزایش می دهد. سرویس کردن این وسایل، هم چنین از بروز اختلالات عمیق و جدی جلوگیری می کند.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 18 دی 1399 ساعت: 18:42

اگر قصد تعمیر گوشی موبایل خود را دارید، قبل از آن بهتر است به چند نکته  توجه کنید:

قبل از آن که تلفن خود را برای تعمیر گوشی موبایل، به تعمیرگاه بسپارید، سعی کنید از اطلاعات مهم و محرمانه گوشی خود یک کپی تهیه کنید. معمولا در روند تعمیر گوشی موبایل، ممکن است برخی اطلاعات مهم مانند عکس ها، مدارک و برخی شماره تلفن های کاربر پاک شود ودسترسی دوباره له آن ها غیرممکن شود. کپی برداری و انتقال این اطلاعات به کامپیوتر، لپ تاپ، رم یا فلش می تواند آن ها را برای کاربر محفوظ نگه دارد.

پاک کردن اطلاعات محرمانه از روی گوشی هم چنین اطمینان خاطر کاربر از سوءاستفاده از آن ها را بالاتر می برد.

تمامی اجزاء خارجی گوشی خود، مانند سیمکارت ها و حافظه خارجی رم و قاب محافظ گوشی را قبل از سپردن گوشی خود به تعمیرگاه، از گوشی خارج کنید.

بهتر است تعمیر گوشی موبایل خود را به متخصص و تعمیرکاری حرفه ای در این زمینه بسپارید؛ زیرا در روند تعمیر گوشی موبایل، انجام هرگونه اقدام غلط می تواند خسارت های جبران ناپذیری برای شما ایجاد کند و تعیمر گوشی موبایل شما را به امری غیرممکن مبدل سازد.

در میان برند و کمپانی های مختلف تولید گوشی موبایل در دنیا، گوشی های کمپانی اپل، یعنی آیفون ها، از حساسیت ها و پیچیدگی های متعددی برخوردارند. سرویس و تعمیر گوشی آیفون، به دلیل همین پیچیدگی هاست که از اهمیت بالایی برخوردار است.

کاربران آیفون، علاوه بر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری که ممکن است برایشان به وجود بیاید، باید با انواع محدودیت ها و اختلالات دیگر در حوزه استفاده از آیفون آشنا باشند. به یاد داشتن اپل آیدی و آشنایی با سیستم عامل حرفه ای ios در گوشی های آیفون، فریز شدن های ناگهانی آیفون و شناخت علت مشکلات آنتن دهی در آیفون ها، از آن دسته از مشکلات رایجی است که هر کاربر آیفون باید آن را بداند و با نحوه ی برطرف شدن آن ها نیز آشنایی داشته باشد.

هزینه تعمیر گوشی آیفون و قیمت قطعات و تجهیزات آیفون ها، نسبت به گوشی های کمپانی های دیگر، بالاتر است. چراکه قطعات اصلی و اوجینال این برند برای تعمیر گوشی هایش، تنها توسط یک شرکت در چین برای کل جهان ساخته می شود و کمیاب بودن این قطعات و تجهیزات منجر به بالا رفتن قیمت آن ها شده است.

برای تعمیر گوشی آیفون خود حتما به متخصصان و کارشناسان تعمیر سیستم عامل ios مراجعه کنید تا روند عیب یابی تخصصی و تعمیرات، مسیر درستی را طی نمایند.

متخصصان تعمیر گوشی موبایل با بهره گیری از دانش های زمینه ای در حوزه های نرم افزار، سخت افزار و سیستم عامل های موبایل، نخست به صورت تخصصی به عیب یابی گوشی شما پرداخته، سپس درباره ی روند و مراحل تعمیر گوشی موبایل شما تصمیم گیری می کند و بعد از آن که استراتژی تعمیر را انتخاب کرد، با استفاده از ابزار و تجهیزات حرفه ای وتخصصی، به تعمیر گوشی شما خواهد پرداخت.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 220 تاريخ : چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت: 23:41

تعمیر موبایل آیفون باید به دست متخصص انجام شود. تعمیرکار موبایل آیفون باید روی همه جزئیات و قطعات سیستم آیفون مسلط بوده و با شناخت و تسلط کافی روی قطعات و تجهیزات آن به عیب یابی تخصصی و سپس به تعمیر آن بپردازد. عیب یابی مهم ترین و اصلی ترین مرحله در فرایند تعمیر است که توسط متخصص تعمیر موبایل آیفون انجام می شود. در عیب یابی، متخصص با تست عملکرد قطعات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی تلفن، علت اختلال به وجود آمده در آیفون را یافته و در رابطه با نحوه تعمیر موبایل آیفون، تصمیم گیری می کند.

تعمیر کامپیوتر در محل، بدون این که نیاز به حمل کامپیوتر تا تعمیر گاه و تقبل هزینه های اضافی، یکی از راه های تعمیر کامپیوتر است. در صورتی که کامپیوتر شما دچار اختلال شده و می خواهید آن را تعمیر کنید تا دوباره قابل استفاده شود؛ می توانید با برقراری ارتباط تلفنی یا آنلاین با مراکز تخصصی تعمیر کامپیوتر از کارشناسان این مراکز بخواهید برای بررسی سیستم شما، به محل و آدرس مورد نظر شما مراجعه کرده و به عیب یابی سیستم شما بپردازند.

کارشناسان مراکز تعمیر کامپیوتر با طرح پرسش هایی در خصوص اختلال پیش آمده برای سیستم شما و پر کردن اطلاعات کافی، متخصصی را برای حل و رفع مشکل پیش آمده به آدرس شما می فرستند تا سیستم و قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما را بررسی کرده و پس از فهمیدن مشکل به تعمیر کامپیوتر در محل شما می پردازند.

تعمیر لپ تاپ در محل نیز همانند تعمیر کامپیوتر در محل عبارت از تعمیر سخت افزار در محل و در حضور مشتری است. در تعمیر لپ تاپ در محل، متخصص و تعمیرکار تعمیر لپ تاپ، با آوردن ابزارآلات و تجهیزات لازم برای تست عملکرد قطعات و سپس تعمیر سیستم میپردازد.

یکی دیگر از مزایایی که تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ در محل دارد، این است که در فرایند تعمیر در محل، امنیت اطلاعات و محتواهای مهم برای مشتری، نسبت به تعمیر در تعمیرگاه بیشتر است. گاها پیش آمده که در برخی از تعمیرگاه ها، اطلاعات مشتری به سرقت رفته یا از آن ها سوءاستفاده شده است؛ اما در تعمیرات کامپیوتر یا لپ تاپ در محل، احتمال بروز چنین اتفاقات ناگواری تقریبا به صفر می رسد و مشتری با نظارت بر عملکرد تعمیرکار می تواند بر تمامی مراحل تعمیر و بهبود سیستم نظارت کافی داشته باشد.

در تعمیرات سیستم در محل، هم چنین سرعت انجام مراحل تعمیر، نسبت به روش های دیگر تعمیر سخت افزار بیشتر بوده و کاربر را زود تر به هدفش می رساند.

استفاده از کامپیوتر و لپتاپ به یکی از نیاز های روزمره زندگی این روزها تبدیل شده است، به طوری که یک ساعت خرابی و اختلال در آن ها، باعث توقف در بسیاری از کار های روزمره ما می شود. به همین دلیل است که تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ و سرعت انجام این تعمیرات برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

 

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 255 تاريخ : چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت: 21:28

نوشتن و روایت یک داستان کودکانه برای کودکان، به طوری که با کودک به پای داستان بنشیند و به آن علاقمند شود، دشوار تر از نوشتنن داستان های بزرگسال است. کودکان ذاتا روحیه بازیگوش و عدم تمرکز در وجود خود دارند و به همین سبب، ایجاد تمرکز در روان کودک برای تعریف کردن داستان کودکانه برای او، مهارت و هنری است که والدین خیلی به ان نیاز دارند.

روایت داستان کودکانه برای بچه ها، به صورت مستمر و در زمان های مناسب، برای ایجاد تمرکز و ارتقاء آن در ذهن کودک، بسیار کمک کننده است. یکی دیگر از راه های بالا بردن تمرکز در گوش دادن به داستان در کودکان، پرسیدن سوال هایی از محتوای داستان روایت شده، از کودک است. این کار، کودک را ترقیب می کند تا روی داستان تمرکز داشته باشد و به محتوای آن مشرف باشد؛ تا بتواند از این پرسش ها سربلند بیرون بیاید.

تعریف کردن داستان کودکانه برای بچه ها هم چنین منجر به علاقه ی کودک به مطالعه کتاب شده و عادت کتابخوانی را در آن ها، ایجاد و تقویت می کند. کتاب خواندن باعث رشد و تقویت فعالیت های ذهنی و رشد شخصیت هر فرد در زندگی می شود.

افزایش اعتماد به نفس و تقویت مهارت های شنیدن در کودکان، از دیگر تاثیرات روایت داستان کودکانه برای بچه ها است.

وقتی کودک داستانی را که شما برایش روایت می کنید، گوش می دهد؛ در ذهن خود محتوا و شخصیت های داستان را پردازش کرده و در ذهن خود سعی می کنند با آن ها ارتباط برقرار کنند. این برقراری ارتباط، باعث ایجاد مفاهیم و ارزش ها در ذهن کودک شده و بدین ترتیب شخصیت کودک را شکل می دهند.

کودکان نیز مانند بزرگترها، علاوه بر رسیدگی های جسمی و تامین خوراک و پوشاک، به رسیدگی های روحی و روانی نیز نیاز دارند. همه ما می دانیم که کتاب ها و داستان ها، غذای روح انسان ها هستند.لذا روایت داستان برای کودکان، منجر به تقویت روح آن ها از همان سنین تا بزرگسالی شده و بسیاری از خلا های آن ها را برطرف می کند.

تعریف کردن داستان برای کودکان، باعث افزایش آگاهی و دانش های آنان نیز می شود. این آگاهی و اطلاعاتی که کودک از طریق داستان کودکانه کسب می کند، بستگی به محتوای داستانی دارد که برای کودک تعریف می کنید. بنابراین بهتر است داستان هایی که برای کودکان انتخاب می کنید، طیف موضوعات متنوعی را در بر بگیرند. برای مثال داستان های تاریخی و ملی منجر به افزایش آگاهی کودک در زمینه تاریخ و آداب و رسوم وطن، داستان های تخیلی منجر به افزایش فعالیت های ذهنی تخیلی و روایت داستان های علمی باعث افزایش اطلاعات علمی در کودکان می شود.

مجموعه وولک با در برداشتن طیف گسترده ای از داستان های متنوع برای کودکان، در تلاش است تا رد رشد شخصین کودکان ششما تقش داشته باشد. با مراجعه به سایت وولک می توانید داستان مورد علاقه فرزندتان را جستجو کنید یا داستان اختصاصی کودک خود را سفارش دهید و آن را برای کودک خود روایت کنید.

 

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 16 دی 1399 ساعت: 21:01

دزدگیر منزل

همه جای دنیا و در هر نقطه ای از جهان سارقانی وجود دارند که به سرقت خانه ها و منازل دیگران میروند و برای جلوگیری از سرقت راه های مختلفی یافت شده یا ابزار های گوناگونی تولید شده که یکی از این ابزار ها دزدگیر منزل است که به آن به صورت مرسوم دزدگیر خانه یا اماکن گفته می شود. شما با خرید دزدگیر خانه امکان سرقت را کاهش می دهید و با نصب سیستم اعلام سرقت یا همان دزدگیر خانه می توانید خطر سرقت از منزلتان را کمتر کنید . توجه به قیمت دزدگیر خانه به دلیل گرانی یا مجبور بودن به خرید دزدگیر مغازه برند اشتباه است و توجه به تنوع محصولات با چنین سیستمی و با قیمت مناسب و کیفیت بالا در هزینه کمتر به شما کمک بیشتری می کند .

فواید وجود دزدگیر

  •          اطلاع زودتر از دزدی یا سرقت
  •          برقراری تماس با صاحب اماکن
  •          اطلاع رسانی به پلیس
  •          کنترل ورود و خروج
  •          در بعضی از دزدگیرها امکان اتصال به آیفون وجود دارد
  •          امکان تماس با آتش نشانی و مراکز ضروری دیگر
  •          پخش آژیر
  •          اتصال به تلفن همراه
  •          کنترل از طریق تلفن همراه

جی پی اس خودرو چیست؟

جی پی اس خودرو طول و عرض جغرافیایی را به ردیاب ماشین منتقل کرده و توسط سیم کارت موجود در ردیاب ماشین به گوشی یا لبتاپ شخص منتقل می گردد. این سیستم شبکه ای ماهواره است که کره زمین را تحت نظر دارد و موقعیت های جغرافیایی را مشخص می کند. جی پی اس خودرو و ردیاب خودرو دو سیستم جدا از هم نیستند بلکه جی پی اس قسمتی از ردیاب است که اطلاعات جغرافیایی توسط آن به ردیاب منتقل می شود.

از جمله عواملی که در قیمت جی پی اس ماشین تاثیر دارد میتوان به عوامل زیر اشاره کرد:

1-مدت زمان ماندگاری باتری جی پی اس ماشین

2-نحوه ی اتصال ردیاب به خودرو

3- قدرت سیگنال جی پی اس خودرو

4-امکانات جانبی ردیاب خودرو مانند قابلیت شنود و ..

و همچنین عوامل مختلف دیگری وجود دارد که در قیمت ردیاب خودرو تاثیر گذار است .

 برای داشتن اطلاعات بیشتر به نشانی سایت https://doorbinmarket.com مراجعه فرمایید .

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 247 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 22:51

نصب دزدگیر اماکن

طریقه نصب دزدگیر اماکن با توجه به مدل آن تا حدودی متفاوت است. همان‌طور که گفته شد برخی از مدل‌ها نیاز به سیم‌کشی و برق‌کار دارند و برای مدل‌های دیگر باید چشمی نصب شود. به‌طورکلی نصب دزدگیر کاری تخصصی است و بهتر است کار نصب دزدگیرهای مختلف را به نیروهای متخصص و نمایندگی‌های مجاز بسپارید تا اجزاء دزدگیر به‌صورت اصولی نصب شود و اختلالی در کارکرد سیستم به وجود نیاید.

قسمت‌های مختلف یک سیستم دزدگیر حرفه‌ای 

۱. دستگاه مرکزی دزدگیر (پنل مرکزی آلارم)

۲. چشم الکترونیکی

۳. انواع آژیر و بلندگو

۴. چراغ هشدار دهنده چشمک‌زن

۵. انواع سنسور در و پنجره

۶. تلفن کننده اتوماتیک

۷. پدال یا شاسی اضطراری

چگونه جی پی اس خودرو را فعال کنیم؟ راهنمای گام به گام نصب ردیاب سیمی

نصب جی پی اس خودرو برای ردیاب های سیمی کمی سخت تر از جی پی اس های شارژی است. اگر خودتان کار با فازمتر را بلد هستید نیاز به مراجعه به برق کار یا مکانیک را ندارید اما اگر دانش زیادی ندارید و یا می خواهید ردیاب را داخل کاپوت خودرو قرار دهید حتما به یک متخصص رجوع کنید. ما در ادامه 5 گام نصب جی پی اس خودرو را با یکدیگر مرور می کنیم:

  1. برای فعال كردن جي پي اس خودرو، سیم کارت را در داخل جی پی اس خودرو قرار دهید

باید یک سیم کارت پانج شده تهیه کنیم و آن را از طریق شیار مشخص شده در داخل دستگاه ردیاب خودرو قرار دهیم. برای اطمینان سیم کارت را تا انتها فشار دهید تا صدای قفل شدن آن را بشنوید و سیم کارت دیگر از ردیاب خارج نشود. دقت داشته باشید که سیم کارت خود را شارژ ریالی کرده و سپس درون ردیاب قرار دهید. در ادامه برای نصب جی پی اس ماشین باید تنظیمات جعبه فیوز را انجام دهید

  1. جعبه فیوز ماشین را پیدا کنید و مراحل نصب جی پی اس بر روی خودرو را ادامه دهید

هر ردیابی که خریداری کرده باشید معمولا دارای سه دسته اصلی سیم هستند:

  • برق اصلی
  • سوئیچ پله
  • اتصال به بدنه
  1. فیوز اصلی را با کلید سوییچ اشتباه نگیرید، مهمترین نکات در طریقه نصب جی پی اس
  2. قرمز، نارنجی و مشکلی سه سیم اصلی جی پی اس است
  3. رانندگی با خودرو و ارسال پیامک آخرین گام نصب جی پی اس و ردیاب است

برای آشنایی بیشتر با ردیاب خودرو و دزدگیر اماکن به سایت https://doorbinmarket.com مراجعه فرمایید .

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 233 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 22:32